Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

GYIK

Összegyűjtöttünk néhány olyan kérdést, amely benned is felmerülhet, most hogy ellátogattál a Bridge Business Box felületére. Reméljük segítségül szolgálnak majd!

1. Ki regisztrálhat az oldalra?

A Bridge Business Box felületére azon vállalkozók regisztrálhatnak, akik 2021. január 1-je után alapították a cégüket, tehát a cégbejegyzés időpontja ezután történt. A rendszer csak akkor engedélyezi a regisztrációt, ha az adószámod megtalálható az OPTEN Informatikai Kft. által a rendelkezésünkre bocsátott hivatalos adatbázisában. Amennyiben problémát észlelsz, és nem sikerül a regisztráció, kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot. Az engedélyezési folyamat igénybe vehet pár napot, megköszönjük a türelmedet.

A felületre azon cégindítók tudnak regisztrálni, akik első cégüket alapítják, nem jegyeztek még korábban társas vállalkozást a nevük alatt és az első cégüket 2021. január 1-je után jegyezték be.

2. Külföldi adószámmal rendelkezem, így is regisztrálhatok?

Sajnos nem, a Bridge Business Box oldalára csak a Magyarországon bejegyzett adószámmal tudsz regisztrálni.

3. Hány kedvezményt tölthetek le és hányszor?

Egy kedvezményt vagy felajánlást egy regisztráló maximum egyszer vehet igénybe, azonban annyi kedvezményt válogathat össze, amennyit szeretne (akár az összeset, de akár csak egyet is). 

4. Hogyan zajlik egy vásárlási folyamat? Hol találom és hogyan tölthetem le a kívánt terméket/kedvezményt?

Amennyiben végigböngészted az oldalt és kiválasztottad a számodra és a céged számára legrelevánsabb kedvezményeket, azok Kosárba tételével tudod őket kiválasztani magadnak. A Kosárra kattintva a 'Tovább a pénztárba' gombra kattintva jutsz el a Pénztárig, ahol ellenőrizheted a kosarad tartalmát és a szállítási címet (ez automatikusan az a cím, amit a regisztrációkor megadtál - a termékek letölthetőek, így ez csak formalitás). Kattints a 'Tovább a fizetési módokhoz' gombra, egy lehetőséget, az 'Ingyenes vásárlás' lehetőségét fogod találni. A folyamatot a 'Tovább az összegzéshez' gombbal tudod befejezni.

A kiválasztott és megszerzett kedvezményeket a saját profilodban éred el, a képernyő jobb felső sarkában ('Üdvözöljük'), Fiókom - Rendelések - Letöltések menüpontban találod a letölthető terméket. 

5. Megoszthatom a Bridge Business Box hírét a közösségemmel?

Természetesen, örülünk, ha hírt adsz erről a lehetőségről, de regisztrálni és ezáltal a kedvezményeket igénybe venni csak az tudja, aki szerepel az OPTEN Informatikai Kft. által rendelkezésünkre bocsátott adatbázisban.

6. Ebben a hónapban jegyezték be a cégem, de nem tudok regisztrálni az oldalra. Mit tegyek?

Minden adott hónapban bejegyzett cég, legkésőbb az adott hónapot követő hónap 10-éig kerül be az adatbázisunkba, így kérjük nézz vissza egy kicsit később.

7. Ha kérdésem van egy kedvezménnyel kapcsolatban, kihez fordulhatok?

Minden fontos tudnivalót megtalálsz az adott kedvezmény letölthető dokumentumában, azt is, hogy kérdés esetén kihez fordulhatsz. Ha esetleg elakadnál, vedd fel velünk a kapcsolatot és igyekszünk segíteni.

Ha kérdésed van, vagy nem találtad meg a választ, vedd fel velünk a kapcsolatot az elérhetőségeink egyikén!